خودرو

Go.Compare و Carwow شراکت جدیدی را اعلام کردند

Go.Compare و Carwow شراکت جدیدی را اعلام کردند

به لطف همکاری جدید با Go.Compare، مشتریان Carwow به راهنماها و اطلاعات مفیدی در مورد بیمه اتومبیل خود دسترسی خواهند داشت.

Go.Compare و Carwow، بازار آنلاین تغییر خودرو، یک شراکت استراتژیک 12 ماهه راه اندازی کرده اند تا به مشتریان در مورد همه کارهای مربوط به بیمه خودرو اطلاع رسانی کنند.

شرکت جدید شامل یک مرکز با اطلاعات مفید در سایت Carwow و نکاتی از Go.Compare در خبرنامه Carwow خواهد بود.

راهنماها شامل Go. اطلاعاتی درباره نحوه کاهش بیمه خود، آنچه می‌تواند بر قیمت شما تأثیر بگذارد و موارد دیگر برای مالکان خودرو را مقایسه کنید. و علاوه بر این، این مشارکت اولین در نوع خود برای بازار خودروهای نو و دست دوم است.

go compare d988 carwow d8b4d8b1d8a7daa9d8aa d8acd8afdb8cd8afdb8c d8b1d8a7 d8a7d8b9d984d8a7d985 daa9d8b1d8afd986d8af 6646235ee3fd7
مشتریان Carwow به راهنماهای مفید دسترسی خواهند داشت و اطلاعاتی در مورد بیمه اتومبیل آنها

پل راجرز، مدیر بازاریابی در Go.Compare درباره این همکاری گفت: “ما کاملاً هیجان زده هستیم که با Carwow همکاری می کنیم تا این مرکز را راه اندازی کنیم و اطلاعات آموزشی در مورد همه چیزهای بیمه خودرو را به مشتریان خود ارائه دهیم.< /span>

“بیمه هزینه قابل توجهی برای هر کسی است که ماشین دارد، و در زمانی که حق بیمه همچنان در حال افزایش است، ما در می یابیم که بیشتر و بیشتر رانندگان می خواهند هزینه های خود را کنترل کنند و بفهمند که چگونه سیاست آنها چگونه است. کار می کند و تصمیمات آگاهانه ای در مورد پوشش مورد نیاز خود می گیرند. به عنوان بخشی از این مشارکت، ما به مشتریان Carwow راهنماهای مفید و اطلاعات عملی ارائه خواهیم کرد که به همه اینها کمک خواهد کرد.»

سپی آرانی، مدیر بازرگانی Carwow گفت: «وقتی دو تا از بهترین و بزرگترین بازارهای کشور گرد هم می‌آیند، اتفاقات بزرگی برای مشتریان بریتانیایی می‌افتد. با بیش از 3.5 میلیون مصرف کننده که هر ماه به سایت ما می آیند، مأموریت ما برای حمایت از آنها در کل فرآیند تغییر خودرو، خواه خرید، فروش خودرو یا خدمات مرتبط مانند بیمه باشد، طبیعتاً به معنای مشارکت با Go.Compare بود. انتخاب.

«اکنون بیش از هر زمان دیگری، با ظهور برق، مارک های جدید در فروش و تمایل مداوم مصرف کنندگان برای دریافت بهترین محصول برای نیازهای خاص خود، دریافت سطح مناسب پوشش از ارائه دهنده مناسب در بهترین قیمت مهم است و هیچ کس این کار را به روشی مثبت تر از Go.Compare انجام نمی دهد.»

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: https://www.carwow. co.uk/go-compare

— پایان می یابد —

یادداشت به ویراستاران:

درباره Go.Compare

Go.Compare یک وب سایت مقایسه است که افراد را قادر می سازد تا هزینه ها و ویژگی های طیف گسترده ای از بیمه نامه ها، محصولات مالی و تعرفه های انرژی را با هم مقایسه کنند.

برای استفاده از خدماتش هزینه‌ای از مردم دریافت نمی‌کند و تبلیغات یا فهرست‌های حمایت‌شده را نمی‌پذیرد، بنابراین همه مقایسه‌های محصول بی‌طرفانه است. Go.Compare پول خود را از طریق هزینه‌هایی که ارائه‌دهندگان محصولات پرداخت می‌کنند و در سرویس‌های مقایسه مختلف آن هنگام خرید مشتری از طریق سایت ظاهر می‌شوند، به دست می‌آورد.

هنگامی که در سال 2006 راه اندازی شد، اولین سایت مقایسه ای بود که به جای فهرست کردن قیمت ها، بر نمایش جزئیات بیمه نامه تمرکز داشت، با هدف کمک به مردم برای تصمیم گیری آگاهانه تر هنگام خرید بیمه خود. این رویکرد برای مقایسه محصولات است که شرکت را برای پیوستن به انجمن کارگزاران بیمه بریتانیا (BIBA) در سال 2008 تضمین کرد و هنوز هم تنها سایت مقایسه ای است که عضو این سازمان است.

Go.Compare به کمک به مردم در انتخاب مناسب‌ترین محصولات و نه فقط ارزان‌ترین آنها اختصاص یافته است و با Defaqto، محقق مالی مستقل، همکاری می‌کند تا اطلاعات بیشتر مربوط به سیاست‌ها را در تعدادی از خدمات مقایسه بیمه خود ادغام کند. این به افراد امکان می دهد تا 30 ویژگی اضافی پوشش را مقایسه کنند.

Go.Compare بخشی از Future Plc است و توسط سازمان رفتار مالی (FCA) مجاز و تنظیم شده است.

اطلاعات بیشتر را می‌توانید در اینجا بیابید www.gocompare.com< یا اینجا https://www.futureplc.com/brands/ .

درباره Carwow

تعویض خودرو کار بزرگی است. Carwow جایی است که برای انجام معاملات بزرگ می آیید.

به لطف مشاوره‌های متخصص، طیف وسیعی از مدل‌ها و ساخت‌ها و شبکه‌ای از نمایندگی‌های تأیید شده، این کار را آسان می‌کنیم – چه در حال خرید، چه در حال فروش یا رویا باشید. با بیش از 3.5 میلیون کاربر ماهانه، مفتخریم که فروشگاهی تکی برای تغییر خودروی شما هستیم.

به‌عنوان یک شریک مهم برای صنعت خودرو، از بینش‌های پیشرو در بازار استفاده می‌کنیم و محتوای تبلیغاتی درجه یک ایجاد می‌کنیم تا به موفقیت فروشندگان و مارک‌هایی که با آنها شریک هستیم، کمک کنیم. از زمانی که ما تاسیس شدیم، ما:

  • 157 میلیون دلار از برخی از بزرگترین سرمایه گذاران فناوری، بازار و خودرو، از جمله Balderton Capital، Accel، Vitruvian Partners، Episode و Samos جمع آوری کرد.
  • به لطف مت واتسون و تیم، به یکی از بزرگترین کانال های خودرو در YouTube تبدیل شوید و بیش از 9 میلیون مشترک داشته باشید.
  • خدماتی را ایجاد کرد که مشتریان دوست دارند، با امتیاز 4.6 در Trustpilot از بیش از 50000 نظر
  • سرویس «خودروم را بفروش» را در بریتانیا راه‌اندازی کرد، جایی که فروشندگان برای به دست آوردن بهترین قیمت برای اتومبیل خود برای مشتریان رقابت می‌کنند.
  • دفاتر خود را در بریتانیا، آلمان، اسپانیا و پرتغال با تیمی متشکل از 400+ Carwower افتتاح کرد.

برای آخرین اخبار ما، از https://www. .carwow.co.uk/editorial/news/carwow-newsroom

یا برای آخرین اخبار شریک ما، به https بروید: //www.carwow.co.uk/editorial/news/carwow-partners

برای بررسی‌های تیراندازی مستقیم و مسابقه‌های درگ نبض، ما را در www.youtube ببینید .com/carwow.
در جستجوی راهی آسان برای تغییر ماشین شما؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا